петак, 18. јануар 2013.

Ljubavne veze- zašto je dobro biti odbijen?

 "Šta ako pokažem nekom da mi se sviđa i taj neko me odbije?"

"Šta ako pokažem nekom da mi se sviđa i taj neko me ismeje?"

"Šta ako nekom priđem i taj neko me odbije?"

"Šta ako se ispostavi da se ne sviđam tom nekom ko se meni sviđa?"

                                                                       

Strah od odbijanja je jedan od najčešćih uzroka nepostojećeg ljubavnog života.
Mnogi ljudi, bez obzira na pol, kada im se neko sviđa daju sve od sebe da to slučajno ne pokažu. Da taj neko slučajno ne primeti da su zainteresovani.

Tekst je premešten na ovu adresu 

9 коментара:

  1. Eto, baš je tako.
    Nisam nikada o sebi mislila na taj način, da sam manje vredna ili manje dopadljiva...vreme je prošlo, imam porodicu, imala sam i neke ljubavi ranije, pre braka, koji, evo traje 25 godina.
    Uvek ćemo naći srodnu dušu, samo treba verovati i sebe voleti na prvom mestu.

    ОдговориИзбриши
  2. Niko nije manje vrijedan...u ostalom ne moram se ja svakom dopadati...i zato neću patiti

    ОдговориИзбриши
  3. Divni su Vam tekstovi Jelena. Hvala Vam za trud i dobru volju

    ОдговориИзбриши
  4. Niko nije perfektan pa ni onaj ko nekoga odbija iz bilo kojih razloga da to cini.

    ОдговориИзбриши
  5. Slucajno naleteh na Emocionalnu inteligenciju! Svaka cast za svaku temu! Sto bi narod rekao,Jelena,da te(Vas) nema trebalo bi te(Vas) izmisliti!!! :D Pozdrav!!! P.D.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22. јул 2013. 21:35

    Nije istina. Zbog tog stalnog odbijanja, ne samo u vezi, već i prijateljstvu, danas imam toliki strah od tih stvari. Ne smem da imam prijatelje, jer ih se bojim da me ne odiju, bojim se da imam dečka jer se bojim odbijanja. Trpela sam odbijanje 2 godine i sada nikako ne mogu da skupim hrabrost da krenem dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi kako tumačimo odbijanje, ako tumačimo kao dokaz da ne vredimo onda to pojačava strah. Ako odbijanje prihvatimo kao nešto što se svakom ponekad dogodi, ako znamo da se niko ne sviđa svima i da prihvatanje nije dokaz naše vrednosti, odbijanje mnogo lakše pada i ne ostavlja posledice.

      Избриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)