четвртак, 21. фебруар 2013.

Ljubav prema sebi-šta nije i šta jeste?

Ljubav prema sebi je u osnovi kvalitetnog i ispunjenog života.
Bez nje nema ni ljubavi prema drugima, nema zadovoljstva u životu, nema kvalitetnih međuljudskih odnosa.

Kada volimo sebe ne očekujemo od drugih da to rade umesto nas.
Kada volimo sebe drugima nismo teret nego inspiracija.

                                                                                                                                                          

Tekst je premešten ovde





7 коментара:

  1. hocu da pohvalim vas blog. tekstovi su tako jasni i razumljivi. vrlo cesto sam sama sebi postavljala pitanja koja koja su naslov nekih vasih tekstova ali redovno se desavalo da mi se misli zapletu i zamrse,pa mi se cinilo da je bolje stvari prepustiti slucaju. lepo je imati smernice koje nam dajete i znati(po broju ljudi koji takodje prate vas blog) da nisam jedina kojoj su dobrodosle :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan tekst Jelena, mnogo Vam hvala na ovome! Objavila sam ga na svom blogu, naravno, upucujuci posetioce na Vas blog. Nadam se da je to u redu?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4. март 2013. 18:55

    Velike pohvale za Vas blog Jelena. Izuzetno poucni tekstovi.
    Sve najbolje zelim u daljem radu!

    ОдговориИзбриши
  4. Mislio sam da ce se negde u tekstu pojaviti i Erich Fromm - OTAC psihoanaliyike i OTAC pisanog dela SELBSTLIEBE - samoljublje. Kakogod, za one kojima je studija o SAMOLJUBLJU vaznA, lakse je citati/uciti na Srpskom.

    ОдговориИзбриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)