петак, 25. јануар 2013.

Zašto je dobro biti srećan?

"Kada sam imao pet godina majka mi je rekla da je sreća ključ života. Kada sam pošao u školu, pitali su me šta želim da budem kad porastem. Napisao sam "srećan". Rekli su mi da nisam razumeo zadatak, a ja sam im odgovorio da oni nisu razumeli život."
Džon Lenon

                                                                               

Mnogi ljudi veruju da je sreća neka vrsta luksuza, nešto što može da se oseća tek kada se reše svi životni problemi i kada okolnosti budu povoljne.
Neki čak veruju da je neozbiljno i neodgovorno biti srećan kad pred sobom imaju toliko važnih životnih zadataka. Treba završiti školu, pronaći posao, zarađivati novac, plaćati račune, obezbediti sebi krov nad glavom, odgajati decu...
Neki čak veruju da su ozbiljniji, zreliji i dostojanstveniji kada se zabrinuto mršte i brinu svetske brige.

Tekst je premešten ovde




Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)