четвртак, 28. новембар 2013.

Ko je najveći kradljivac vremena i kako ga pobediti?

Iako ponekad imamo utisak da vreme leti brzinom svetlosti, a nekad da je stalo, ono teče svojim tokom, ne možemo ni da ga ubrzamo ni da ga usporimo. 
Na pitanje "kako upravljati vremenom?" najbolji odgovor koji sam čula je:
"Vremenom ne možemo upravljati, možemo ga samo koristiti."
Neko je rekao da svako od nas ima na raspolaganju jednaku količinu vremena u toku dana koju su imali Nikola Tesla, Albert Ajnštajn, Helen Keler...  


Tekst je premešten na ovu adresu

4 коментара:

  1. Zahvaljujem na ovom sjajnom tekstu.
    Prepoznala sam neke svoje greške.
    Meni je kradljivac vremena na poslu saradnica, pa sam pre izvesnog vremena tražila da bude premeštena, a danas to potvrdila. Grešila sam što sam toliko dugo čekala. Plašila sam se da ću je povrediti, ali sada mi je to manje važno. Ostaje mi zapisničarka i uverena sam da ćemo nas dve raditi efikasnije nego što smo radile sa saradnicom.
    Nekada i naše dobre namere mogu biti protiv nas, treba se osloboditi gutača energije i vremena, pa čak i kad malo boli.
    Posao mi je jako važan, jer samo ja u porodici radim, pa ga moram čuvati, a kako bih osim da dajem najviše od sebe.
    Internet je moje malo zadodovljstvo, ne žalim i ne smatram izgubljenim ni jedan tren.
    Hvala puno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ivu temu obozavam. Puno sam je istrazivala i strucno se bavila njom, ali sam i iz tvog teksta otvorila neka nova pitanja. Nikad dosta :) Zivot nam donosi uvek nove izazove, i samim tim nove kradljivce vremena, tako da su pitanja koja si ti postavila kljucna. Treba ih imati u vidu, i sebi postavljati svaki put kada pomislimo ono "joj, da danasnji dan traje barem 48h"...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Saška :) posebno mi je drago kad čujem da je tekst koristan/zanimljiv kolegama. Slažem se, učenju i pitanjima nikad kraja, ali, to je ono što život čini zanimljivim i uzbudljivim :)

      Избриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)