уторак, 6. август 2013.

Sedam koraka do muškosti!

U tekstu "Ljubavne veze u XXI veku- gde je ba zapelo???" sam kao jedan od razloga konfuzije u ljubavnim odnosima navela i to da polne uloge više nisu tako jasno definisane.

Nekada je odgovor na pitanje  "Šta znači biti muškarac?" bio vrlo jednostavan:
Muškarac je neko ko snabdeva svoju porodicu hranom i štiti svoju ženu i decu od napada neprijatelja. Muškarac je i neko ko ide u rat kad je to potrebno. Navedena ponašanja koja su nekada definisala ulogu muškarca su potpuno isključivala emocije. Biti emotivan, nežan i u kontaktu sa svojim osećanjima nekada davno, kada su muškarci išli u lov ili ratove, je bilo ravno smrtnoj presudi. 

Tekst je premešten ovde

6 коментара:

  1. na što se ovo konkretno odnosi ? 2. Pronalaženje svetosti u svojoj seksualnosti
    "Seks će biti ili ljigav i opsesivan deo vašeg života, ili sveti i moćni izvor dobrobiti."
    "Prvo morate da povratite svoju seksualnu energiju unutar sebe, umesto da je predajete ženama."

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Seks, bez obzira na "lovačke priče", nije ispunjavajući kada se partner posmatra kao objekat, kada je sam seksualni čin čin dokazivanja nečega ili bežanja od napetosti.
      Kada je seksualni odnos susret dva bića,kada se zaista sretnu i komuniciraju verbalno i neverbalno, bez obzira na vrstu i trajanje njihovog odnosa, može da bude ispunjavajući i izvor istinskog zadovljstva, slobode i radosti. E, da bi se dva bića susrela i bila zaista intimna, potrebno je da poznaju sebe i budu dovoljno hrabri za bliskost.
      Nadam se da sam uspela bar malo da razjasnim šta je pisac hteo da kaže. Preporučujem da pročitate knjigu, mnogo toga razjašnjava.

      Избриши
    2. Pročitajte ovaj tekst o seksualnosti, odličan je!
      http://wannabemagazine.com/kome-je-jos-do-seksa/

      Избриши
  2. Ja bih rekla, laicki, da je seks mnogo vise od prostog nagona, mislim da svi to negde osecamo ali smo cesto zaslepljeni samo fizickim ipmulsima. U seksu je moguce naci istinsku bliskost koja je zaista nesto "sveto", zenama to nije tesko da osete, ali mislim da muskarcima jeste. Zbog svih razloga koji su navedeni. Zaista se slazem da je muskacima potrebno oslobadjanje od nasledjenih ogranicenja :)

    ОдговориИзбриши
  3. odličan članak Jelena, ovaj što ste stavili link: a što znači ova zadnja rečenica, možete li mi ukratko objasniti : "Prvo morate da povratite svoju seksualnu energiju unutar sebe, umesto da je predajete ženama."

    Kako se uopće seksualna energija predaje ženama ?? i kako cu je povratiti, na koji način, u sebe ? Hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Moja ni jedna veza nije bila duža od mesec dana.Dugo sam mislio da je zato što mi se devojke sa kojima sam bio ne svidjaju.A onda sam konačno shvatio da je problem u meni i da ma kako ona izgledala meni se smuci posle par nedelja i jedino što želim je da pobegnem.Pokušavao sam i na silu da ostanem u vezi ali osećam se totalno konfuzno i izgubljeno i sve počinje da mi smeta.
    Osecaj kad raskinem vezu je"fenomenalan"osećam se kao ponovo rodjen i stvarno imam osećaj da nikad više nebi trebao da ulazim u veze.Ali posle par meseci skontam koliko sam usamljen i ponovo pokušavam ali ishod je ponovo isti...
    Kontam da sam raj krug sam stvorio samo što ne znam ni kad ni kako a ni kako da izadjem iz njega...

    ОдговориИзбриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)