среда, 28. март 2012.

Odgovor na pismo čitateljke: dilema-kog muškarca izabrati?

                                                                     

„Ja imam dilemu- Ovako,apsolvent sam,ispunjena...Imam momka,duze vreme(nisam srecna emotivno,kao na pocetku)..prekidali smo i u tom prekidu upoznam drugog muskarca sa kojim imam jako lepe trenutke.Vremenom sam saznala da i on ima devojku,ali smo oboje tako prihvatili. Inace mi toliko ne govorimo o emocijama,ali je jako slican meni,veseo,sali se,voli druzenja...jesam zaljubljenja u njega..on cini divne stvari,usrecuje me. Eh sad-tu je realnost..on ima devojku,ja momka sa kojima smo jos uvek. Moj momak je jako razlicit ,on je flegmatican ...a ovaj muskarac No.2 :) je sasvim suprotan.
Ne znam sta da radim..zbunjena sam. Moja dilema je da li da ostanem u vezi jer imam sigurnost i ljubav(kod mene je to mnogo slabije,tj.sa moje strane)...? I- da li muskarac No.2 ima bilo kakve emocije-to traje par meseci,jako se trudi,lepo nam je,srecan je..upoznala sam i njegove prijatelje,cak mu nije tesko ni da prevali nekoliko Km da dodje do mene. Ja inace znam da idealizujem stvari..i sada prosto ne znam sta je najbolje za mene. Nadam se da cu dobiti Vas odgovor.
Unapred zahvalna :)“


Situacija u kojoj se nalazite nije laka niti prijatna, ali umesto da  Vam dam  savet koji izbor bi bio najbolji za Vas predlažem Vam da se zagledate u sebe i sami sebi iskreno odgovorite na neka pitanja. To može da potraje neko vreme i možda neće biti lako, ali mislim da je to jedini način da pronađete odgovor i doneste odluku koja će ići u Vašu korist.

Prvo pitanje se odnosi na vezu u kojoj ste duže vreme. Napisali ste da niste srećni emotivno kao na početku.

Šta je to zbog čega ste u početku te veze bili srećni?

Šta je to što volite i što Vam odgovara kod tog momka?

Šta je to što Vam se ne sviđa kod njega, što Vam smeta?

Zapisujte te odgovore i procenite koliko Vam je svaka od tih stavki važna, neophodna da biste voleli nekog odnosno bili s njim u vezi.

Ponekad se ljudi emotivno razilaze i osećaju nezadovoljstvo zato što su se razvijali u različitim pravcima i više nisu iste osobe koje su započele tu vezu, više ne odgovaraju jedno drugom.
A ponekad se udaljavanje dogodi zato što partneri očekuju da veza teče i ljubav raste sama od sebe, ne ulažu u partnera i vezu. U takvim situacijama je moguće ponovo osnažiti i osvežiti vezu, ako još uvek postoji volja sa obe strane.

Što se tiče odnosa sa drugim muškarcem, iz Vašeg pisma nisam mogla da zaključim  koliko dobro se poznajete. Napisali ste da ne razgovarate mnogo o emocijama, ali ne znam koliko vremena ste proveli upoznajući se, koliko ste jedno drugom govorili o sebi, svom životu, problemima, uverenjima, ciljevima, snovima, strahovima...
Veze koje počnu neobavezno mogu da postanu dublje i trajne, ali to zavisi od želje i očekivanja oba partnera. Možda taj drugi muškarac želi nešto više s Vama, možda mu prija vaš odnos baš takav kakav je sada, a možda trenutno ni sam ne zna. Mislim da bi bilo dobro da prvo sa sobom proverite da li Vi želite vezu s njim, i ako je odgovor „da“ izaberite prikladno vreme i mesto i započnite razgovor na temu Vašeg odnosa.

Nadam se da će Vam ovo što sam napisala biti od koristi!





Jelena Pantić



Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)