недеља, 19. децембар 2010.

Šta je potrebno da bi se drugi osećali prijatno u kontaktu s vama? Da li je presudan šampon koji koristite ili nešto drugo?



Zašto su svi putnici u tvom redu?


Verovatno svi znaju reklame za Schauma šampone... prva gde jedna službenica pita drugu "Zašto su svi muškarci u tvom redu?" a druga odgovara "To nisam ja, to je moja Schauma." U drugoj reklami je scenario sličan, jedan službenik pita drugog "Zašto su sve devojke u tvom redu?" a kolega odgovara "Zato što ti imaš perut."
Pretpostavljam da se pitate kakve veze imaju reklame za šampon sa emocionalnom inteligencijom...



Tekst je premešten ovde




7 коментара:

  1. Znam šta je potrebno da bi se drugi osećali prijatno u mome društvu. Dvadeset godina moga radnog staža bio sam komercijalista i često sam to koristio da bi uspešno obavio posao. Neznam da objasnim taj moj stav ali ga osećam: i ja se tada osećam prijatna sa puno poštovanja prema sagovorniku i sa poverenjm u sebe da neću izneveriti u težnji da i drugoj strani bude prijatno.

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo jednostavna,a vrlo poucna prica! Dodacu jos jedan reklamni slogan: "Nije tesko biti fin!" Treba tako malo...

    ОдговориИзбриши
  3. Emocije su zarazne :)

    http://www.fastcompany.com/1711186/david-rand-happiness-and-sadness-are-contagious#

    ОдговориИзбриши
  4. skidam kapu. vrlo poucno i dobro napisano. sve se razumije i jos se trazi vise

    ОдговориИзбриши
  5. primjer danas: banka
    ja popunjavam formular i slušam. Dolazi klijent i hoće sa knjižice podići eure. "nema" kaže službenica. "dođite drugi put". Klijent počinje da ključa: "to su moje pare, ja hoću svoj novac".
    službenica: "Nema",
    klijent "Je li to moj problem, ja hoću novac"
    službenica, rezignirano: kako ne možete shvatiti, imali smo veliku isplatu i eura nema, možete doći kasnije"
    klijent: "kada kasnije?"
    službenica: "ili idite u drugu expozituru"
    klijent izlazi sav bijesan.
    službenica je sva ogorčena na te užasne klijente koji ne razumiju njen težak život.
    a zar nije moglo ovako:
    službenica: trenutno nemamo, sačekajte molim vas. Pozove najbližu expozituru, upita njih ima li novaca i zamoli službenicu da rezerviše traženu sumu a onda fino kaže klijetnu: "mi nemamo, ali ima naša ta i ta expozitura. Znam da vam je to dodatni posao ali ja sam vam rezervirala sredstva a to je samo 10 minuta odavde. Tamo možete podići novac.
    Modža klijentu neće biti pravo ali sigurno neće otići sa osjećajem da je neko zarobio njegov novac.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za ovaj primer, posebno mi se sviđa to što ste naveli predlog kako je službenica mogla da postupi na prijatniji način.

      Избриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)