Loading...

недеља, 06. март 2011.

Imate pitanje za psihologa?


Kako poboljšati raspoloženje?
Kako podići nivo energije i zadovoljstva?
Kako se brzo opustiti?
Kako pronaći adekvatnog partnera?
Kako ostvariti zadovoljavajuću vezu?





Na ova, i mnoga druga pitanja odgovore, savete, smernice i podršku od sada možete dobiti i putem e-mejla, emocionalna.inteligencija@gmail.com ili skajpa emocionalna.inteligencija


Na vaša pitanja odgovara Jelena Pantić, diplomirani psiholog sa višegodišnjim  iskustvom u savetodavnom radu.

4 коментара:

  1. da li postoji mogucnost zakazivanja individualnih razgovora sa terapeutom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posaljite mejl sa pitanjem ili temom kojom zelite da se bavite na: emocionalna.inteligencija@gmail.com

      Избриши
  2. Dobar dan.Zovem se Gordana Boskovic i imam pitanje za vas.MOJ DECKO KAYE DA MU JE DOSADILO SVE,A JA XOCU DA MU POMOGNEM YATO STO GA VOLIM.I NJEGOVI MI SE NE JAVLJAJU NA TELEFON.POMOYITE MI DA SAZNAM U CEMU JE PROBLEM.POZ I XWALA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Gordana, žao mi je, ali teško je dati konkretan odgovor na Vaše pitanje.
      Na ovim linkovima možete pronaći terapeute koji kroz razgovor mogu da Vam pomognu da pronađete rešenje za Vaš problem.

      http://www.epsihoterapija.com/

      http://emocionalnainteligencija.blogspot.com/2013/07/psiholoska-pomoc-besplatna-i-po.html

      Избриши

Ako vam se svideo ovaj tekst slobodno ga podelite sa prijateljima :)